KONKURS


Ogłaszam konkurs na:


REGULAMIN KONKURSU

LOGO grupy zabawowej REYOWE SMYKI



§ 1 ORGANIZATOR KONKURSU
Miejsko-Gminna i Powiatowa Biblioteka Publiczna im. Mikołaja Reja w Kazimierzy Wielkiej
ul. Kolejowa 17, 28-500 Kazimierza Wielka
Tel. (41) 350 10 87
Mail: bibliotekakazimierzawielka@gmail.com

§ 2 TERMINY
Ogłoszenie Konkursu następuje 28 maja 2014 roku
Termin dostarczenia prac konkursowych mija 16 czerwca 2014 roku o godz. 15:00. Projekty przesłane po tym terminie nie będą brały udziału w konkursie.
Posiedzenie Komisji Konkursowej odbędzie się 18 czerwca2014 roku.
Ogłoszenie wyników: 20 czerwca 2014 roku

  § 3 CEL KONKURSU  
Celem Konkursu jest wyłonienie najlepszego LOGO (znaku graficznego), który będzie wykorzystywany do identyfikacji wizualnej grupy zabawowej REYOWE SMYKI i umieszczany będzie na materiałach informacyjnych, promocyjnych, popularyzatorskich, takich jak m.in. plakaty, foldery, billboardy, postery, roll-upy, prezentacje, serwisy internetowe oraz na innych materiałach promocyjnych wytwarzanych przez Bibliotekę i jej Filię.

  § 4 WARUNKI UCZESTNICTWA  
  1. Konkurs ma charakter otwarty. Uczestnikiem Konkursu może być każdy, kto zapoznał się z niniejszym Regulaminem i akceptuje jego postanowienia. W Konkursie nie mogą brać udział członkowie komisji konkursowej oraz ich najbliższe rodziny. 
  2. W konkursie mogą uczestniczyć autorzy prac indywidualnie.
  3. Każdy uczestnik może złożyć 1 projekt.
  4. Projekt LOGO należy przesłać lub dostarczyć na adres: Miejsko-Gminna i Powiatowa Biblioteka Publiczna im. Mikołaja Reja w Kazimierzy Wielkiej ul. Kolejowa 17, 28-500 Kazimierza Wielka
  5. Prace powinny być dostarczone lub przesłane do biblioteki w zamkniętej i opisanej kopercie.
  6. Prace nie mogą być większe niż paier formatu A4.
  7. Projekty przesłane lub dostarczone jedynie w wersji papierowej powinny być wykonane tak, aby możliwe było zeskanowanie ich do wersji elektronicznej.
  8. Projekt logo musi:
    •  funkcjonować w wersji kolorowej i czarno-białej 
    • być łatwy do rozpoznania i zapamiętania
    • być niepowtarzalny i oryginalny
    • nawiązywać do przynajmniej 1 z wymienionych tematów:
      • dzieci (wiek 0-5 lat)
      • grupy zabawowej
      • książek
      • biblioteki
      • Nazwy REYOWE SMYKI
  9. Uczestnicy konkursu wyrażają zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 833 z późn. zm.) dla potrzeb konkursu.
  10. Wszelkie koszty związane z uczestnictwem w konkursie oraz przygotowaniem projektu logo ponosi uczestnik konkursu.
  11. Zgłoszenie pracy do konkursu uczestnik/opiekun w przypadku uczestników nieletnich potwierdza wypełniając kartę zgłoszenia do konkursu

  § 5 OCENA I ROZSTRZYGNIĘCIE KONKURSU  
  1. Nad przebiegiem Konkursu czuwać będzie Komisja Konkursowa.
  2. Komisja Konkursowa oceni dostarczone prace i dokona wyboru nagrodzonej pracy w dniu 18 czerwca 2014 r. Organizator zastrzega sobie prawo do publicznego ogłoszenia wyników Konkursu w dniu: 20 czerwca 2014 roku.
  3. Kryteria oceny prac konkursowych przez Komisję Konkursową:
    1. Zgodność z regulaminem
    2. Jasność, czytelność przekazu,
    3. Estetyka,
    4. Oryginalność
    5. Brak treści obraźliwych
    6. Wzbudzać pozytywne emocje
  4. Zwycięzca konkursu zostanie powiadomiony o wygranej oraz o terminie i formie wręczenia nagrody telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.
  5. Organizator zastrzega sobie prawo do zakończenia konkursu bez wybrania najlepszej pracy bez podania przyczyny, a co za tym idzie bez przyznania nagrody głównej.

  § 6 PRAWO WŁASNOŚCI I PRAWO WYKORZYSTANIA LOGO  
  1. Projekt logo musi być oryginalny, tzn. niedopuszczalne jest kopiowanie, zapożyczanie czy też powielanie innych projektów.
  2. Uczestnik Konkursu oświadcza, iż jest autorem nadesłanego przez siebie projektu LOGO.
  3. Uczestnik ponosi wyłączną odpowiedzialność za ewentualne naruszenie praw autorskich osób trzecich w zgłoszonym przez siebie projekcie. 
  4. Uczestnik wyraża zgodę na podanie swojego imienia i nazwiska oraz umieszczenie nadesłanej pracy na wystawie pokonkursowej zorganizowanej w Bibliotece, a także na podanie swego nazwiska w publikacjach, prezentacjach Organizatora oraz w mediach.
  5. Uczestnik przenosi nieodpłatnie na Organizatora, z dniem wyłonienia go jako zwycięzcy Konkursu, autorskie prawa majątkowe do zgłoszonego projektu logo oraz do jego egzemplarzy złożonych w ramach konkursu na wszelkich polach eksploatacji.
  6. Organizator zastrzega sobie prawo do upublicznienia wszelkich informacji dotyczących konkursu na stronie www.bibliotekakazimierzawielka.edupage.org, www.reyowesmyki.blogspot.com oraz na stronie biblioteki na Facebooku a także w gazecie bibliotecznej REYówka.
  7. Organizatorowi Konkursu przysługuje wyłączne prawo zmiany niniejszego Regulaminu w każdym czasie i bez podania przyczyny. O każdej zmianie Regulaminu oraz o jej wejściu w życie Organizator Konkursu zawiadomi poprzez zamieszczenie informacji na stronie internetowej Teatru.
  8. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem rozpoczęcia Konkursu.

Komentarze